Regn, regn och åter regn...

Tror min regndans måste gjort intryck på vädergudarna för nu töar snön bort med hjälp av plusgrader och regn. Dessvärre blir inte rasterna lugnare för det eftersom de små underverken jag har hand om under dagarna verkar förtvina om de får vatten på sig. I morgon ser det ut på prognosen som det fortfarande ska vara grått och mulet, men inget regnande, så vi håller tummarna för att de förströr sig under rasterna under morgondagen. 
I dag har jag och Melia fått lyxen att få ta bilen till Öjersjö. Mathias åkte med sin pappa, så vi tjejer slapp traska den biten i regnet. Sen hann vi till och med att åka ner och storhandla efter Melias middagslur innan Mathias kom hem från jobbet. Underbart skönt att hinna med sånt under dagtid!

image387

"Gör som Sandra"
 Vet att Sandra inte vill att jag lägger ut denna bild men tycker den är
så på pricken hur småttingarna är nu- riktiga härmisar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0