Onsdag

Helt ljuvligt att vara ledig när det är så fint väder som det varit de senaste dagarna! Melia och jag gjorde oss en vända till Allum under förmiddagen för att inhandla lite dekorationer till uterummet samt att käka lunch. Efter det tillbringade vi hela eftermiddagen ute i trädgården. Melia lekte med Mathias gamla leksaksbilar och jag gjorde ett försöka att rensa ur det som inte skulle vara i rabatterna. Kan ju villigt erkänna att detta verkligen inte är mina domäner för nu rök allt som inte var grönt. Blir väl att sätta nytt till helgen när min sambo, alias Ernst, får se vad jag ställt till ;-)

122218-423


122218-421

Kommentarer
Postat av: Gullefjun

vackert namn din dotter har.
Vackra tulpaner, riktigt så långt har inte våren kommit här!
Ha en bra kväll.

2007-03-31 @ 20:19:59
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Alexiqra

Great site and interesting informations. THX!

2008-11-24 @ 08:51:24
URL: http://alexiqra.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0