Kungsbackabesök

I dag har Emmi och Jenny som numera är Kungsbackabor varit på besök. Varmt och skönt har det varit även i dag så det blev att fika utomhus. Melia och jag har även hunnit med en vända på Allum under förmiddagen. Trots att vi inte var där inne mer än max trettio minuter blev det en ny vårjacka till Melia (tillhörande vindbyxor var dock slut i hennes storlek vilket retar mig enormt!), en mamma-skjorta till mig och faktiskt ett par nya vårskor till mig också. Nu kan solen skina hur mycket den vill för nu slipper jag gå i vinterkängorna ;-)

Kungsbackabes?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej familjen. Kan man inte få se en liten bild på den "nya" magen som döljer sig där under tröjorna?? Vore så kul att få se hur du växer, hoppas att ni alla mår bra. Kram.

2007-03-26 @ 21:26:16
Postat av: Maja

Ehhh... inte speciellt sugen på att "modella" för tillfället. Magen har växt väldigt mycket de sista veckorna och det är inte alltid som hjärnan hinner med i den takten. Blir att man tycker man är enorm när de vanliga tröjorna börjar strama för mycket. Men vem vet, kanske blir det ett foto på maggen under veckan ;-)

2007-03-26 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0