Myser med "Molle"

image684

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej. Jag har varit i norge på sem så jag har inte varit inne på en vecka och sett vad dom små guldklimparna har för sig. Det är nästan som man längtar efter att få komma hem och läsa och se dom.
Titta va gulliga dom är , och väldigt lika i munnen är dom. Va gossiga barn ni har. Kram på er och gonatt// susanne

2007-07-23 @ 22:49:35
Postat av: Mormor

Skönt att ni är på banan igen. Det märks även på bloggfrekvensen. Det känns tryggt.

2007-07-23 @ 23:29:22
Postat av: Mamman

Somnade tillsammans med minstingen strax innan tio igår kväll och gick upp efter matning klockan sju. Mellan det var vi uppe och åt och pumpade mellan 3-4. Helt fantastiskt!! Känner mig som mig själv igen!

2007-07-24 @ 09:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0