Pust!

Det har verkligen varit fullt upp den sista tiden! I onsdagskväll kom Melias mormor och morfar med tåget från Karlstad. I går, söndag, åkte de hemöver igen. Under dessa dagar har vi knappt sett röken av Melia. Jag jobbade både torsdag och fredag på skolan. Lördag dag tillbringade jag, Mathias och pappa i huset där vi rollade färg för glatta livet. Skönt att äntligen se att det händer något. Två rum helt klara, bara FEM kvar *pustar*! På lördagskvällen lyxade vi verkligen till det; vi bokade VIP-biljetter på Bergakungen och såg en superbra film djupt nedsjunken i varsin skinnfotölj. Det var helt underbart att kunna se en film från början till slut utan att behöva pausa en enda gång!

I dag har Melia fått vara med farbror Richard och kusin Hampus under förmiddagen när jag var på jobbet. Det var stängdag och en viktig dag då information förmedlas och allt viktigt beslutas för terminen, så det var väldigt skönt att kunna vara med. Tack för hjälpen farbror R! I morgon börjar allvaret, då är det jag och 23 vilda ungar. Tror jag avslutar med ett PUST...

Pust!

Vår lilla skrutt för inte allt för länge sedan.
Tänk vad tiden går!

Kommentarer
Postat av: Gunnarmai

Very impressed!

2009-01-09 @ 11:22:49
URL: http://www.enequist.dk/gunnarmai

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0