Födelsedagspartaj!

Marie fyllde år i fredags och hade "kalas" för tjejkompisarna på lördagskvällen. Det bjöds på de världsberömda vårrullarna, drinkar, en och annan shot och självklart en massa sång vid kareoken! Själv tror jag att jag hade en föraning att jag skulle behöva vara klar i skallen under natten, så jag körde faktiskt dit och hem. Tur var att jag höll mig till juicen för jag hann bara hem innan Melia kräktes i sängen, och det fortsatte hon med varannan timme under hela natten. Tror dock inte att det är magsjuka utan efterdyningar av tekaksbaket under lördagen. Tror att det var första och sista gången som Melia klämmer i sig kletig matbrödsdeg...
image1181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0