Tisdagen den 24 oktober

Så fort det började lugna sig det minsta i regnandet, drog vi på regnskyddet på vagnen och drog oss neråt mot Allum och biblioteket. Lånade tre ljudböcker och  fick hjälp att reserverad några böcker som jag ska ha till distanskursen som börjar nästa vecka. Skönt att det är klart!

Skulle in och handla både det ena och andra inne på Allum när jag upptäcker att jag inte har kontokortet med mig *ironiskt jippi* Tänkte att det var lika bra att traska hemöver, men ändrade snabbt planen då det blev kolsvart på himlen och det kom en rejäl och långlivad skur. In tillbaka på Allum där Melia och jag fick ta en lunchdate på Paprika och fönstershoppa tills pappsen behagade komma och hämta upp oss - x antal timmar senare! Var inte på toppenhumör just då... Hem och få i oss lite mat och leta rätt på kontokortet innan det var dags för tur nr 2 till Allum. Ner och handla mat samt en t-shirt som jag hittade tidigare i dag som jag tänkt ha på lördag då det är planerad utgång *sant jippi* Hoppas nu verkligen att det blir bättre väder i morgon för jag är trött, trött TRÖTT på regn nu! 

SUSHI
På tal om ettåringen som äter ALLT; i dag smaskade hon sushi för glatta livet! YaMMY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0