My darling Mary

Skulle egentligen varit och drinkat med en av mina bästa kompisar inne på något hett nytt inneställe som jag inte ens visste existerade, men dessvärre har jag ett hål i min plånbok (ett STORT!) Sist vi var ute ihop var för nästan två år sedan. Jag hade ett litet gryn i magen då, men det var så tidigt så jag visste inte om det än. Mitt i vintern var det, men den galna människan fick mig att dra på mig ett par av hennes enorma solglasögon, eller om det var tvärt om... In på en av Göteborgs "hippaste" krogar traskade hon självsäkert förbi hela kön (även hon beprydd med brillor storlek xl) och ville få in sig själv och resten av tjejgänget gratis: -"För vi var så himla snygga och stället skulle tjäna på att få in oss". Tror ni inte hon lyckades! Hoppas verkligen att det är dags för ett nytt partaj när föräldrapenningen ramlat ner. 

 
122218-46
Eleonor och Maria på min 30-års fest 2005.

Kommentarer
Postat av: Mary & Mollgan

Oj, det var inte igår denna bild togs... :) Bakis efter gårdagen, ligger vi å slappar framför teven och undrar: hur vi ska få i oss ngn middag idag? Ska aldrig mer gå ut... ;) Kram

2006-10-22 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0