Måndagmorgon...

Passade på att smyga upp lite tidigar än vanligt i dag. Melia sover fortfarande i sin säng och jag kände mig både utvilad i ögonen, hungrig i magen och lite nyfiken på "Bostadsbilagan" som kommer på måndagar, redan innan klockan slagit sju. Måndagar ja, förr var det de dagar som det var alldra värst att gå upp på. Usch, vill inte tänka på att det kommer en dag, snart, då det är sådan måndagmorgon.

Läste min kusin Lottas blogg http://dagboken.se/alvinssida där hon skrev om sin vånda inför att skicka in ansökan om förskoleplats till snart ettårig Alvin. Hon skulle ta vara på det sista halvåret till max! Jag ska ta vara på hennes ord och stanna upp och tänka efter hur himla bra en måndagmorgon också kan vara- som den här ;-) 

Godmorgon



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen den dagen jag fick Linus har jag alltid gått upp tidigt, satt på kaffe och tagit GP med mig in i sängen igen.
Även en måndag morgon kan kännas ljuvlig så länge man startar den på ett mysigt sätt.
Mitt morgonkaffe i sängen är en vana som jag kommer försöka hålla fast vid så länge det går.

2006-10-23 @ 09:01:10
Postat av: Lotta

Tack kusinen för att du bryr dig, gick bra hos fabbor doktor tror jag. Ha en mysig måndag nu så hörs vi. Krama lillan.

2006-10-23 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0