Fredagen den 27 oktober

Hela förmiddagen var det regnigt och fruktansvärt blåsigt utanför fönstret så vi gjorde ingen bråtska att komma ur pyjamasarna. Det har faktiskt varit en skön slappardag i det stora hela. Melia och jag tog en kort promenad runt i området, dels för att jag behövde hämta böcker från postutlämningen inne i kiosken och lite smågrejer från Oriflame hemma hos Hanna, men även för att vi skulle få lite frisk luft i näsan. Blir så tung i huvudet när man är inne hela dagen. Till kvällen blev det mys med lite nyttigare pizza med kyckling, lök, sallad och tomat- om man nu kan lyckas lura sig själv med att en pizza kan vara nyttig *hmmm*
Kvällens stora happening blir väl Idol som vanligt. Har bytt favorit- numera lägger jag min röst på Marcus!

Fredagen den 27 oktober
Buselisa lyckade peta ut alla fetaostbitarna ur pastasalladen
vi åt till lunch och mumsade i sig dem med ett nöjd -"Mmmm".



Kommentarer
Postat av: Henrikronja

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-07 @ 07:42:12
URL: http://henrikronja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0