My best friend

Melia avskyr när jag sätter i gång dammsugaren. Hon blir livrädd och gråter tills jag stängt av den och ställt in den i mörka städskåpet igen. Där kan den stå, tycker hon. Det är ju skönt att ha något att skylla på för att slippa dammsuga, men bieffekten är ju att det är skit i varenda hörn. Lösningen blev något som jag egentligen tycker är väldigt fult, en minidammsugare som numera sitter uppmonterad på väggen i köket. Inte den snyggaste inredningsdetaljen, men praktiskt!

My best friend

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Maria. Det där är ochså min allra bästa kompis.Ställer alltid upp :) Pussa melia på nosen.

KRAM I MÄNGDER

2006-11-03 @ 10:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0