Måndagen den 20 november

I dag trotsade vi vädergudarna och sprang ner de hundra meter som det är ner till kyrkan. Där var det nersläkt med tända ljus på borden. Melia och jag delade på en tallrik pannkakor med grädde och sylt *mums*. Sandra med sin sovade son i vagnen, Catrin och Hampus kom strax efter oss och gjorde oss sällskap. Helt underbart att komma i väg och träffa lite folk. Vi har ju näst intill varit isolerade här hemma under vår sjuka. Skönt att var på banan igen!
 
Den stora händelsen under dagen var att budgivningen på vår lägenhet avslutades. Fyra stycken var kvar när jag pratade med farbror Mäklare vid lunchtid, vid fyratiden var det klart. Kommer inte skriva hur mycket vi fick för det är nästan så jag skäms. Usch vad det kostar pengar med att bara bo! Vi är i alla fall superglad att vi fick den såld och att det var så många som var och kikade på den.

122218-229  Måndagen den 20 november

Kommentarer
Postat av: Maria o Patrik

Grattis till försäljningen! Va skönt att d e över! Blev inget med bebistitt i fredags, blir nog imon ist- om familjen orkar... Ska bli spännande att se det nya tillskottet. :) Ha det gott! Kram på er

2006-11-20 @ 21:28:42
Postat av: Anonym

Där ser du *ler*
Tacka och ta emot. Jätteglad för er skull!

2006-11-20 @ 22:20:18
Postat av: faster Susanne

du ska inte skämmas för hur mycket ni har sålt lägenheten, man kan bara säga att ni är lyckligt lottade som har haft sån tur
jag säger bara Grattis !!!!
kram Susanne

2006-11-21 @ 09:08:13
Postat av: Grannen

Kan du inte hinta lite? Är ju suuupernyfis på vad slutpriset blev ju! ;)

2006-11-21 @ 09:46:59
Postat av: Maja

Tack för alla gratulationer! Sov betydligt bättre i natt än jag gjort de senaste nätterna sedan den här cirkusen drev i gång.
Grannen; Kul att ni hittat hit! Jag kan viska siffrorna i trappan någon dag ;-)

2006-11-21 @ 10:52:52
Postat av: Grannen

Spännande... :)

BTW - Jättefin hemsa Melia har!

2006-11-21 @ 11:41:36
Postat av: Grannen

Ja, och f'låååt... GRATTIS till husköp OCH lägenhetsförsäljning (Jag har ju ingen hyfs! *skämmas*) - fast det senare är vi ju lite "sura" över... ;))))

2006-11-21 @ 11:43:14
Postat av: Anonym

Grattis !!!!!! Vad kul hörni... Då blir det till att packa i juletider, men det gör väl egentligen inget eller? Grattis än en gång.

Kram från oss i karlstad

2006-11-21 @ 17:09:55
Postat av: Karstenruth

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-12-15 @ 18:28:25
URL: http://karstenruth.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0