dagens outfit

Det finns några sidor jag måste in och kika på varje dag, självklart alla Melias kompisars och släktingars bloggar, men också sidor som människor jag aldrig träffat och med stor sannolikhet inte kommer att träffa skriver på. Två exempel är Linda och Sicilia (som jag senare upptäckte var från Karlstad!). De sätter ut ett foto på sig själv varje dag med en beskrivning av kläderna, inköpsställe och ibland pris, typ "dagens outfit". Där sitter jag framför skärmen om drömmer mig bort när de skriver om sina stövelköp och fyndet på NK... Dessvärre upptäcker jag för varje tagenttryck att jag är hopplöst ute- modemässigt.  

Får bli Melia som står för dagens outfit; ovanifrån nybadad fluffig frisyr, dock lite ostyrig lugg (ärvt pappas virvlar), underst en body från mormor inköpt i Prag (det borde ge pluspoäng?), ovan på den en rosa  kissemissetröja ärvd från kompisen Emmi, strumpbyxorna med rosa och lila hjärtan är också från Emmi. Kjolen är en present från mammas kompis Milis i Sunne.

dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lilla stumpan, du är ialla fall inte hopplöst ute. Finare tös får man leta efter, ska bli så kul att få träffa er när ni nu kommer hem.

2006-11-22 @ 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0