Torsdagen den 14 december

Började ana oråd redan klockan två i natt när Melia inte ville sova. Upp och gjorde välling och hon somnade om i någon timme,sen var det dags igen. Denna gång märkte jag att hon var rödhet! Stackarn hade jöttehög feber. Upp och fixa med saft (mitt i natten!) så hon skulle få i sig vätska. Förstår inte nu varför jag ville vänta med Panodilen men trodde kanske inte det var så illa som jag märkte klockan sex. Då var hon fortfarande väldigt varm och jätteledsen. En vanlig dag hade det varit att acceptera att i dag fick det bli en dag i sängen, men just i dag skulle vi ner till banken och fixa det sista med huslånet och få nycklarna till huset av säljarna. Efter att ha ringt och redogjort med Catrin om läget sa hon med bestämd röst att hon tog med Hampus och kom hit redan vid nio, så Melia skulle slippa att gå ut alls. Ni som känner Catrin vet att när hon talar med den där bestämda tonen då är det liksom ingen idé att komma med invändningar. Kändes helt underbart att kunna lämna Melia i tryggt förvar hos faster här hemma under tiden vi gjorde en av vårt liv största affärer. Tusen, tusen tack för hjälpen i dag med en sjuk, gnällig unge!!! Julgruppen nedan är till dig ;-)  

Torsdagen den 14 december

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag vet precis vad du menar, Catrin har varit den där räddande ängeln även för mig.
Hoppas Melia känner sig bättre.

2006-12-14 @ 17:10:14
URL: http://lotusen.blogg.se
Postat av: Theo

Hej kompis!
Nu är det min tur att säga krya på dig! Hoppas att du blir frisk snart så vi kan träffas en sväng innan jul. Kram från mig och mamma

2006-12-14 @ 23:52:24
URL: http://theohenryhultberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0