Första advent

I dag har vi mest pysslat här hemma. Jag fick i lugn och ro pluggat hela förmiddagen. Medan Melia och Mathias busade och stojade i vardagsrummet fick jag fixat med uppgiften som jag låg efter med i kursen jag läser. Känns så skönt att komma i kapp, tror till och med att jag ligger före i schemat nu, vilket inte är helt fel när man tittar i den fullbokade kalendern *pust*! Tog en snabbtur ner till Allum där vi införskaffade en kalender för 2007. Var i stort behov av att få rafsa ner alla viktiga datum som jag hade nerklottrat på en skrynklig lapp; banken, överlämning av elever på skolan, julbord, frisörbesök, inlämningsdatum för kursen och en massa annat "viktigt". Nu är det i alla fall ordning på datumen och jag behöver inte ha den där obehagliga känslan längre att jag har glömt något. Till kvällen fick vi upp julgardiner, tomtar och ljusstakar. Jo lite mer julstämning blev det faktiskt!  

Första advent

Kommentarer
Postat av: Arneveronika

Lots of great info, keep up the good work!

2009-11-20 @ 14:41:32
URL: http://arneveronika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0