Bläääää

Mathias "migrän" visade sig lite senare på söndagskvällen övergå till magsjuka. Kvällens middag kom upp lagom till niofilmen. Nästan vid varje migränattack så brukar han få kräkas en eller ett par gånger så det var inget ovanligt med det egentligen. På måndagsmorgonen kämpade han ändå i väg till jobbet, säkert i tron att han haft ett migränanfall under helgen. Men så vid lunchtid när Melia och jag är nere på Allum och ska köpa de sista julklapparna känner jag att vi måste hem NU! Hann med bussen och av, men där orkade jag inte hålla emot längre... Ulkade som en kalv strax brevid busshållplatsen. Som tur var är det inte allt för många resenärer vid den tiden på dagen! Tre dagar senare är jag fortfarande lite skakig i benen men fått behålla maten i dag. Melia har varit väldigt dålig i magen också men inte spytt som tur är och humöret har det inte varit någon större fara med ;-)

Bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0